ΕΝΙΑΙΟ ΕΝΩΤΙΚΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ

?Για ένα ανεξάρτητο, αδέσμευτο

και ακηδεμόνευτο συνδ. κίνημα?

ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΓΙΑ  ΤΟ Δ.Σ.
ΑΘΑΝΑΣΑΚΟΣ  ΘΑΝΑΣΗΣ     5ο Γυμνάσιο
ΑΛΕΞΑΝΔΡΙΔΗΣ  ΛΑΖΑΡΟΣ     8ο Γυμνάσιο
ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣ     6ο ΣΕΚ
ΓΑΤΣΟΥΛΗΣ  ΣΙΜΟΣ     4ο Γυμνάσιο
ΓΚΟΤΣΗΣ  ΟΡΕΣΤΗΣ     5ο Λύκειο
ΙΩΑΝΝΟΥ ΑΔΟΥΛΑ     7ο Γυμνάσιο
ΚΟΚΟΛΗΣ ΝΙΚΟΣ     3ο Λύκειο
ΚΟΥΡΚΟΥΝΑΣ ΘΩΜΑΣ     5ο Λύκειο
ΜΑΚΑΡΗΣ  ΓΙΑΝΝΗΣ     6ο ΣΕΚ
ΜΑΝΙΑΤΕΑ ΑΡΙΣΤΕΑ     2ο Γυμνάσιο
ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ     6ο ΣΕΚ
ΣΕΡΕΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ     2ο Γυμνάσιο
ΣΤΕΡΓΙΟΠΟΥΛΟΣ ΑΧΙΛΛΕΑΣ     ΕΠΑΣ
ΧΡΥΣΙΚΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ     ΕΠΑΛ

 

ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΓΙΑ  ΤΗΝ Ε.Ε.

 
ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΣ  ΝΙΚΟΣ     1ο Λύκειο
ΤΑΓΑΡΗ ΜΑΡΙΑ     5ο Λύκειο

 

Ψηφίζουμε

ΕΝΙΑΙΟ  ΕΝΩΤΙΚΟ

ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ

 

?για ένα ανεξάρτητο, αδέσμευτο

και ακηδεμόνευτο συνδ. κίνημα?

 

(και γιατί η Δημοκρατία είναι υπόθεση όλων μας?)

Συνάδελφοι,

 

Στη σημερινή συγκυρία τα αλλεπάλληλα μέτρα των κυβερνήσεων, είναι μονομερή και κοινωνικά άδικα. Πλήττουν, κυρίως, τους χαμηλόμισθους, τους χαμηλοσυνταξιούχους και τους κοινωνικά αδύναμους. Συρρικνώνουν κοινωνικά αγαθά (παιδεία, υγεία, ασφάλιση) και είναι αναποτελεσματικά.

Κι? ενώ επιβάλλονται συνεχώς μέτρα, δεν γίνονται οι βαθιές, διαρθρωτικές, δομικές και θεσμικές αλλαγές που απαιτούνται (και όλοι αποδέχονται) για να εκλείψουν οι επιπτώσεις από τις λανθασμένες και άδικες πολιτικές του παρελθόντος που δημιούργησαν κοινωνικές αδικίες και ανισότητες?

Έγκαιρα και με σαφήνεια πολλοί, στοιχειωδώς σκεπτόμενοι, είχαν επισημάνει τα προβλήματα και ζητούσαν γενναίες αλλαγές. Και στην Ελλάδα και στην Ευρώπη?

Κάτι τέτοιο, προϋποθέτει πρώτα απ? όλα την αλλαγή του πολιτικού προσανατολισμού των «Βρυξελλών»  και της Ε.Ε. όπου σχεδιάζονται και αποφασίζονται, με αποκλειστική ευθύνη των συντηρητικών κυβερνήσεων, οι οδυνηρές για τους κοινωνικά ασθενέστερους αδιέξοδες πολιτικές. Πολιτικές που αφήνουν στο απυρόβλητο το κεφάλαιο και τις «αγορές»?

Στο εσωτερικό της χώρας απαιτούνται πολιτικές αποφάσεις και παρεμβάσεις για την εξυγίανση του πολιτικού συστήματος.

Αν δεν εκλείψουν η διαπλοκή, η αναξιοκρατία, οι πελατειακές σχέσεις, οι εξαρτήσεις και η αδιαφάνεια, δεν υπάρχει καμιά ελπίδα για τη νέα γενιά?

Αντί αυτών, βλέπουμε να θεσμοθετείται μισθολόγιο ? βαθμολόγιο στο οποίο οι εκπαιδευτικοί είναι και πάλι οι χαμηλότερα αμειβόμενοι Δ.Υ., περικοπές, έκτακτες φορολογίες, «χαράτσια» και  μείωση των δαπανών για την παιδεία?

 

Συνάδελφοι,

Σας καλούμε να ενισχύσετε με τη συμμετοχή σας την προσπάθεια που ξεκινήσαμε το 2003 για μια άλλη δράση και παρέμβαση στα συνδικαλιστικά πράγματα της εκπαίδευσης. Για μια άλλη λειτουργία στην τοπική ΕΛΜΕ και την ΟΛΜΕ. Για ουσιαστική εκπροσώπηση στο τοπικό και κεντρικό επίπεδο, με αποτελεσματικές παρεμβάσεις εκεί που παίρνονται αποφάσεις, μακριά και χωρίς επιρροές από κομματικούς σχηματισμούς?