Απολογισμός Δ.Σ. για το έτος 2003-04

Β΄ΕΛΜΕ Πειραιά

(σχολεία Κορυδαλλού)

Σολωμού 2-4

ΤΚ 181-22

Τηλ. : 210 ? 4967670

       : 210 ? 4969327 

 Κορυδαλλός  20-10-2004

                                                       Απολογισμός Δ.Σ. για το έτος 2003-04

 

  Συνάδελφοι,

 

Η  συνδικαλιστική χρονιά που ολοκληρώνεται με τη σημερινή Γ.Σ. της ΕΛΜΕ, χαρακτηρίστηκε από την προσπάθεια του Δ.Σ. να κατοχυρώσει τις λειτουργίες και τις παρεμβάσεις του.

Μετά την κατάθεση στο Πρωτοδικείο Πειραιά (Νοέμβριος 2003) του καταστατικού και την έγκρισή του (αρ. μητρ.:4299/23-03-2004), η διοικούσα επιτροπή που ορίστηκε διεξήγαγε τις πρώτες εκλογές (17 Μαΐου 2004).

Το Δ.Σ. συγκροτήθηκε σε σώμα στις 24 Μαΐου 2004 με την παρακάτω σύνθεση :

Πρόεδρος : Μαρία Μπαρούμα

Αντιπρόεδρος : Τάσος Πετρουτσάς

Γ.Γραμματέας : Νίκος Καλογερόπουλος

Ταμίας : Θανάσης Αθανασάκος

Οργ. Γραμματέας : Δημήτρης Παναγόπουλος

Μέλη : Γιώργος Στεφανίδης

            Σόλων Ευστρατίου

Το Δ.Σ. τον Ιούνιο του 2004 πραγματοποίησε τις παρακάτω συναντήσεις :

  1. 1)Με το Δήμαρχο Κορυδαλλού.
  2. 2)Την Πρόεδρο της Δημοτικής Επιτροπής Παιδείας.
  3. 3)το Δ/ντή Δ/βάθμιας Εκπαίδευσης Πειραιά.
  4. 4)την προϊσταμένη του 2ου Γραφείου Δ.Ε. Πειραιά.
  5. 5)τον προϊστάμενο του γραφείου της Τεχν. & Επαγγελμ. Εκπαίδευσης Πειραιά

 

Στις επισκέψεις αυτές το Δ.Σ. ανέπτυξε τις θέσεις του κυρίως για την πρωινή λειτουργία των σχολείων, για την ανάγκη αποτελεσματικότερης υποστήριξης των σχολείων καθώς και για την πρόθεσή του να βοηθήσει όπου απαιτείται για την επίλυση λειτουργικών προβλημάτων των σχολείων. Είναι γνωστό ότι η συστέγαση σχολείων και μάλιστα σε υποβαθμισμένους χώρους (1ο Ενιαίο Λύκειο & 3ο Γυμνάσιο? 4ο & 5ο Γυμνάσιο? 7ο & 9ο Γυμνάσιο 8ο Γυμνάσιο Κορυδαλλού & 2ο ΤΕΕ, 2ο Γυμνάσιο & 2ο Λύκειο) δεν είναι μόνο μη αποδεκτή από τους εκπαιδευτικούς σαν ακατάλληλος εργασιακός χώρος, αλλά έχει σοβαρές επιπτώσεις στην εκπαιδευτική διαδικασία και στους μαθητές και τις μαθήτριες, υποβαθμίζοντας κάθε προσπάθεια των εκπαιδευτικών

 

Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ για την καλύτερη και αποτελεσματικότερη λειτουργία του δημιούργησε επιτροπές για τις εξής δραστηριότητες : Επιτροπή πολιτιστικών θεμάτων ? Επιτροπή Εκπαιδευτικών θεμάτων ? Επιτροπή για ασφαλιστικά / συνταξιοδοτικά / οικονομικά θέματα. Οι επιτροπές λειτουργούν με την ευθύνη του Δ.Σ. και συντονίζονται από ένα τουλάχιστον μέλος του.