Προσφυγή για τα πρότυπα πειραματικά σχολεία

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΑΙΤΗΣΗ ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΣΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ

ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

 

Αίτηση ακύρωσης των αποφάσεων και των εγκυκλίων του Υπουργείου Παιδείας που αναφέρονται στην αξιολόγηση των εκπαιδευτικών στα πρότυπα ? πειραματικά σχολεία κατάθεσε την Παρασκευή 14-12-12 στο Συμβούλιο της Επικρατείας το ΔΣ της ΟΛΜΕ.

Συγκεκριμένα με την αίτηση αυτή ζητείται η ακύρωση:

1. Της υπ? αριθμ. Φ. 361.22/116672/Δ1/1-10-2012 απόφασης του Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού για τον «Ορισμό Κριτηρίων Αξιολόγησης Διευθυντών και Εκπαιδευτικών στα Πρότυπα Πειραματικά Σχολεία» (ΦΕΚ τ. Β΄2788/15-10-2012).

2. Της υπ? αριθμ. Πρωτοκ. 132732/Δ1/25-10-2012 Εγκυκλίου του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού, με θέμα «Διευκρινίσεις σχετικά με την αξιολόγηση εκπαιδευτικών που έχουν δικαίωμα πλήρωσης θέσεων για πενταετή θητεία στα Π.Π.Σ. Αναλυτική μοριοδότηση του κριτηρίου 2.3.1 της αριθμ. Δ1/Φ361.22/116672/1-10-2012 (ΦΕΚ 2788/ΤΒ΄/15-10-2012) Υπουργικής Απόφασης».

3. Της υπ? αριθμ. 150085/Δ1/29-11-2012 Εγκυκλίου του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού, με θέμα «Διευκρινίσεις σχετικά με την αξιολόγηση εκπαιδευτικών που έχουν δικαίωμα πλήρωσης θέσεων για πενταετή θητεία στα Π.Π.Σ. Αναλυτική μοριοδότηση του κριτηρίου 2.3.1 της αριθμ. Δ1/Φ361.22/116672/1-10-2012 (ΦΕΚ 2788/ΤΒ΄/15-10-2012) Υπουργικής Απόφασης», ως τροποποιητική ? συμπληρωματική της αριθμ. Πρωτοκ. 132732/Δ1/25-10-2012 Εγκυκλίου του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού.

4. Κάθε άλλης συναφούς πράξεως ή παραλείψεως της Διοικήσεως, μεταγενέστερης ή προγενέστερης.

 

Το ΔΣ της ΟΛΜΕ δηλώνει για ακόμη φορά την αντίθεσή του με το ν. 3699/11 για τα «πρότυπα – πειραματικά σχολεία», επαναβεβαιώνοντας τη θέση του όπως είχε εκφραστεί στο υπ. αρ. 2156/13-4-11 έγγραφο – απόφασή του.

Δηλώνουμε την αντίθεσή μας στην ακολουθούμενη διαδικασία αξιολόγησης των εκπαιδευτικών στα σχολεία αυτά, που θα αποτελέσει και πρόκριμα για την εφαρμογή της σε όλους τους εκπαιδευτικούς. Όπως ήδη έχουμε επισημάνει οι υπηρεσιακές μεταβολές και οι τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών θα πρέπει να γίνουν από τα υπηρεσιακά συμβούλια όπως μέχρι σήμερα.

Παρά το γεγονός πως ενώ δεν έχει δρομολογηθεί καμία άλλη διαδικασία για τα σχολεία αυτά, το Υπουργείο προχωρά στην αξιολόγηση των εκπαιδευτικών καταργώντας και τις οργανικές θέσεις που κατείχαν. Αυτό δείχνει ότι εκείνο που ενδιαφέρει το Υπουργείο δεν είναι η όποια αναβάθμιση των σχολείων αλλά η επιλεκτική εφαρμογή της αξιολόγησης για να χρησιμοποιηθεί ως πείραμα εφαρμογής της σε όλους τους εκπαιδευτικούς.

Παρά το γεγονός ότι ζητήσαμε από Υπουργείο Παιδείας να ανασταλούν τώρα οι διαδικασίες αξιολόγησης, αυτό δεν έγινε σεβαστό. Έτσι το ΔΣ της ΟΛΜΕ προχωρά σήμερα και στην αξιοποίηση της νομικής οδού.